Ahad, 23 Januari 2011

SLIM DIET II (SD2) -ALPHA LIPID LIFE (produk terbaru untuk menguruskan badan)


SLIM DIETII (SD2)-
WM: RM144 (HARGA AHLI: RM108)
EM: RM153 (HARGA AHLI: RM115)


JOM BACA PENERANGAN KAT BAWAH;

Hasil dari kajian khusus dalam journal perubatan oleh sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical School membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan PENYIMPANAN PROTIN DAN DIET KETOGENIK. Ianya terbukti:Formula Pelangsingan Terpantas Di Dunia!

*Memegang Rekod Dunia dengan penurunan berat badan 64kg dalam masa 1 bulan
*Melangsingkan badan secara sihat & semulajadi dengan program slim diet kami yang amat ringkas & mudah
*Sihat dengan zat-zat pemakanan yang seimbang
*Kadar penurunan berat yang seimbang & sekata, tiada masalah kulit kendur & berkedut
Masalah kesihatan yang dialami bertambah baik tanpa disedari


SEBAB UTAMA ANDA PERLU AMALKAN SD2 UTK MENGURANGKAN KADAR LEMAK DALAM TUBUH ANDA DAN MELANGSINKAN TUBUH ANDA ADALAH KERANA;-

-Selamat dan efektif kerana bersumberkan alam semulajadi
-Bertindak mengikut sistem penurunan berat badan secara semulajadi dan maksimum
-Memulihkan punca pertambahan berat dan bukannya hanya merawat simptom
-Tidak menyebabkan otot menggeleber atau kendur melainkan otot dan kulit yang mantap
-Nyahtoksik dan pembersihan sistem badan berlaku secara spontan
-Program yang menawarkan galakkan hebat dengan penurunan yang cepat berbanding dengan program yang berasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori
-Berdasarkan jumlah jualan di Asia-Pasifik, produk penurunan berat badan Nz New Image SDII telah menurunkan 6000 tan lemak diseluruh dunia sepanjang 21 tahun di pasaran
-Dijamin hasil yang memuaskan, berkesan dan menjimatkan
-SDII adalah program menurunkan berat pertama di dunia yang amalkan teknik diet karbohidrat rendah
-Memegang catatan Word Guiness Book of Records kategori penurunan terpantas
-Kunci kejayaan SDII ialah : turunkan diet karbohidrat + kurangkan lemak
-Penurunan purata 1 minggu + 3kg adalah pasti! (Jika setia pada syarat) Tanpa perlu berlapar


Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat. SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang seperti protin berkualiti tinggi, pelbagai vitamin, galian mineral dan asid lemak dalam jumlah keperluan seimbang. Ianya juga telah diperkayakan dengan protin (protin soya isolat). Masalah kesihatan yang sedang dialami juga bertambah baik tanpa anda sedari seperti darah tinggi, sakit jantung, masaalah berkaitan pernafasan dan obesiti. Insya’allah. Ianya tidak menyebabkan:

Rasa lapar yang menyeksakan. Hanya makan makanan anda seperti biasa 3 kali sehari.
Ianya tiada kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat biasa yang lain.
Pengurangan berat badan melalui SLIM DIET II adalah mudah, selamat dan berkesan. Pengurangan berat badan adalah PASTI manakala rasa lapar dapat dihindari. Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.

Protin
Protin adalah asas kepada semua sel yang hidup. Protin adalah berasal dari perkataan Greek yang bermaksud ‘pertama’ kerana protin dikatakan sebagai bahagian tubuh badan manusia yang terpenting sekali.

Protin sering digunakan. Oleh kerana badan kita tidak mampu menyimpan protin, maka ianya perlu digantikan setiap 160 hari. Sel-sel hati pula digantikan setiap 2 minggu manakala sel-sel darah adalah setiap 30 hari. Oleh kerana sel-sel organ ini terdiri daripada protin, hanya protin sahaja yang dapat membina, membaiki dan mengekalkan fungsi tubuh kita.

SLIM DIET II atau singkatan SDII dari NEW IMAGE hanya menggunakan Protin Soya Isolat sebagai ramuan asas dalam SDII. Protin soya Isolat merupakan komponen protin yang telah diasingkan daripada kacang soya. Ia membekalkan protin berkualiti tinggi yang setara dengan susu dan telur tetapi bebas dari lemak tepu dan kolesterol.

CARA MENGAMALKAN SD2 DENGAN LEBIH BERKESAN;-

Tiada peraturan rumit untuk dituruti dan anda dijamin mencapai keberhasilan yang diidam-idamkan. Ianya hanya semudah Satu, Dua dan Tiga

1– Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II kedalam 200 – 250 ml air sejuk.

2 – Kurangkan makanan berlemak dan bergula.

3 – Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran, bijirin asli dan makanan laut. 4 gelas SDII sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk tenaga tinggi dan tubuh yang ramping lagi sihat.

Pengambilan buah-buahan adalah tidak dibenarkan semasa menjalani program ini kerana kandungan Karbohidrat dalam buah-buahan adalah terlalu tinggi. Dalam program ini, kadar karbohidrat harian yang perlu diambil hanyalah antara 20 – 35 gram.

Perhatian!

-Ibu yang hamil atau sedang menyusu bayi tidak seharusnya menyertai apa-apa bahagian dalam program penurunan berat badan.
-Kepada kesemua pengidap Diabetes Mellitus (IDDM) yang bergantung kepada insulin, adalah perlu pengawasan doktor ketika anda menyertai program ini.
-Dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu jika anda mengambil atau amalkan ubatan tertentu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan