Sabtu, 29 Januari 2011

LAMPU HIASAN UNTUK DI LET GO

Saya ada nak jual lampu yang dibeli lama jugak lah, tapi tak dapat nak pasang sebab plaster ceiling rumah saya tu rupanya tak sesuai nak pasang lampu ni. Ceiling ruang tamu tu rupanya rendah jer, jadi kalau pasang lampu ni memang sangat tak sesuai . Maklumlah beli lampu ni untuk rumah yang dah lama saya tak tengok sebab buat sewa.

Jadi bila penyewa bagitau kata lampu rosak, ingat nak tukar dengan beli lampu yang baru ni....alih-alih bila bawa nak pergi pasang, tak sesuai lak.

Lampu ni masih dalam kotak lagi, ada dua set semuanya.

Ini gambar lampu pameran yang saya amek kat kedai yang saya beli tu .


Harga Asal : RM300 X 2 kotak = RM600
Harga nak let go = RM400

Minat nak beli sila sms @ call @ email yer...
*Barang kena amek sendiri yer...

TQ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan