Khamis, 27 Januari 2011

ADA YANG MENDAKWA ALPHA LIPID TIDAK BERKUALITI

Saya dapat tahu dari ahli saya, ada yang mempertikaikan kualiti susu alpha lipid ni dan cara penyediaan produk ni. Pihak yang mempertikaikan tu baca dalam blog si aidid katanya.


Apa yang boleh saya komen di sini,tak semua apa yg si aidid tu selidik tu betul...tak perlu nak percaya 100% dlm blog dia tu...Saya minum ok jer..

Kalau dah si aidid tu pakar sangat minta tolong suruh dia buktikan penyelidikan dia tu kat PM kita najib dan bekas PM kita Pak Lah, sebabnya Najib dan Pak Lah dan family dorang pun memang amalkan susu alpha lipid ni...Tak percaya apa yg sy bagitau?...Untuk Para Pengedar Alpha Lipid sila tanya Up-line kita semua abang Nik dan Up-line saya sendiri En.Samhan.Tanya dorang betul tak Najib dan Pak Lah pun amalkan susu alpha lipid ni?

Kalau tak puas hati juga, telefon KPDN saja minta pihak KPDN buat penyiasatan dengan syarikat New Image ni.

Saya harap pihak New Image ambil perhatian dalam hal ini ya....sila buktikan produk Alpha Lipid ni sememangnya berkualiti dan terjamin keberkesanannya. Dan harap sangat New Image sentiasa menjaga imej syarikat dengan sentiasa menjaga dan mempertingkatkan  kualiti produk ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan