Khamis, 17 Februari 2011

Broker hartanah, perumahan dan khidmat peguam

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Pada yang berniat nak jual atau nak sewakan rumah,apartment,flat, kedai tapi masih belum ada pembeli atau penyewa...

Dan memerlukan broker, insyaallah saya boleh bantu anda. Saya akan tolong mempromosikan aset anda dan jika saya berjaya, barulah anda bayar komisyen kepada saya.

Begitu juga dengan hartanah, pada owner tanah yang tengah cari pembeli jika perlukan khidmat saya sila emailkan butiran lanjut ya.

Sebenarnya dah lama saya tak aktif ni, dulu ada juga jadi broker ni, suami saya dulu agen hartanah tapi dah lama tak aktif sebab bz.

Jadi sekarang ni rasa dah boleh aktif semula...

Selain tu, jika anda perlukan khidmat peguam saya juga boleh dapatkan peguam yang bagus untuk mengedalikan sebarang kes anda.

Jika minat sila email saya : adhz_permata@yahoo.com

PENTING!!!

UNTUK MAKLUMAN, PADA YANG INGIN BERKERJASAMA DENGAN SAYA, DISINI SAYA MAKLUMKAN, JIKA SAYA DAPAT CARI BUYER UNTUK ANDA. ANDA PERLU MEMBAYAR KOMISYEN 3 PERCENT UNTUK SAYA DAN JIKA SAYA BERJAYA JUAL HARGA LEBIH MAHAL DARI HARGA YANG ANDA CADANGKAN, LEBIHAN TERSEBUT AKAN MENJADI MILIK SAYA. HARAP ANDA SEMUA JELAS YA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan