Ahad, 3 Februari 2013

Facebook untuk bisnes saya

Ok bagi memudahkan urusan bisnes kecil-kecilan saya ni dengan pelanggan, saya baru jer buka akaun Facebook khas untuk kemudahan pelanggan semua.

Sebelum ni ada lah juga facebook, tapi hanya untuk peribadi jer...huhu...

Memandangkan sekarang ni lagi mudah boleh terus berinteraksi dengan pelanggan yang nak order atau komen apa2 jer, jadi saya buka lah akaun Facebook.

Dalam FB ni saya akan masukkan gambar2 produk kecantikan,kesihatan, pakaian, dan apa-apa jer yang saya jual...jadi bagi yang berminat sila lah add FB saya ni yer...

Facebook saya : Liana Produk Kecantikan

dan dialu-alukan untuk para pembaca dan pelanggan saya untuk like page saya ni jer...

Pages FB saya : Liana Produk Kecantikan dan Kesihatan

Nanti saya juga akan masukkan gambar testimoni saya sendiri yang mengamalkan rumpai laut ni, gambar sebelum dan selepas...jadi sape-sape nak tengok jom lah like pages saya tu yer...hehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan