Ahad, 13 Mei 2012

Tak Jadi Nak Bersara Bisnes

Salam semua....

Hmm nampaknya niat saya untuk bersara terus dari meniaga pakaian kanak-kanak branded ni terpaksa dibatalkan...huhu...

Sebabnya makin banyak pula saya dapat order yang tak putus-putus...dah dah banyak juga yang saya tolak order dan bagitau yang saya dah tak buka kedai lagi.

Tapi bila fikir balik, rasa rugi pula nak bersara terus....yelah saya ni dari kecik lagi minat bisnes dan otak lak asyik pk bab bisnes jer...hahaha....

Jadinya dengan berbesar hati saya ingin berniaga semula secara online, dah tak nak buka kedai lagi. Yelah dah dok kat Perak ni kawasan kampung lak malas nak buka kedai. Nak bisnes sambil jaga anak2 jer....

Apapun saya ada tawaran bisnes terbaru yang bagus bagi sesiapa yang nak jual baju kanak-kanak branded ni. Saya akan teruskan jual secara borong dan retail secara online.

Pakej untuk beli secara borong akan saya kemaskini nanti yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan