Sabtu, 7 Mei 2011

Azam Dan Matlamat Sempena Hari Ulang Tahun Kelahiran

Sempena dengan hari ulang tahun kelahiran ni...saya amat bersyukur kerana  diberikan kesihatan diri yang baik oleh ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI AGONG.

Amat-amat terharu dengan limpahan rezeki yang ALLAH berikan pada diri saya yang kerdil lagi hina ini.

Dengan umur yang makin meningkat ni, mempunyai suami dan anak-anak disisi dalam apa jua keadaan amatlah dihargai dan disyukuri.


Tidak juga saya minta atau syaratkan apa-apa hadiah dari suami kerana itu semua tak penting bagi saya. Dan selalu saya ingatkan diri sendiri agar tidak terikut-ikut dengan budaya zaman sekarang ni (khasnya segelintir golongan artis melayu islam kita yang suka hebohkan hadiah yang diberikan oleh suami..nampak macam riak lak...). Minta dijauhkan lah ...jangan ler saya jadi camtu...Amin Ya Robil Alamin.

Dengan penambahan umur ni, saya amatlah bertambah-tambah rasa cinta pada ALLAH YANG MAHA PENGASIH.

ALLAH memberikan saya tubuh badan yang sihat, suami yang beriman dan bertanggunjawab, anak-anak yang sihat dan semoga menjadi anak-anak yang soleh dan solehan. Alhamdulillah saya bersyukur kerana memiliki keluarga yang penyayang,bahagia, tenang,ceria dan saling bertolak ansur...AMIN YA ROBIL ALAMIN.

Azam saya sempana hari lahir ni selain menambahkan amal ibadat padaNYA...saya nak berjaya dalam segala apa juga bisnes yang saya usahakan selama ini selain nak kuruskan badan yang makin berat ni....apa taknya dah lama tak berjogging dan bersenam..huhuhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan