Jumaat, 22 April 2011

Kempen Anti Legging Buat Wanita Islam

Tadi terbaca kat forum kat internet pasal blog ni dan saya pun try masuk.

Hmm memang bagus tuanpunya blog ni, saya amat setuju dengan kempen yang mereka sedang lakukan.

Saya pun dah lama sakit mata dok tengok kaum wanita islam dan lelaki islam yang dok biarkan isteri dan anak-anak mereka berpakaian tetapi telanjang tu.

Saya sebagai wanita Islam , isteri orang dan ibu kepada anak-anak saya amat peka dalam hal berpakaian ni.

Alhamdulillah saya setakat ni masih mampu menjaga pemakaian pakaian yang menutup aurat wanita islam sejak sebelum berkahwin dan sehingga kini. Saya memang tak suka pakai ketat-ketat, malah baju dan seluar saya memang kebanyakkan besar dan longgar.

Sampaikan suami saya pun boleh pakai baju saya sekarang (baju masa zaman sekolah menengah dan zaman anak dara dulu...huhu..).

Mak saya dulu pun pernah sembunyikan baju-baju yang saya beli, sebabnya hampir semua baju yang saya beli jenis besar, tangan panjang dan labuh (yang kebanyakkan sesuai untuk remaja lelaki dan lelaki dewasa)....huhu

Sebab mak saya sembunyi, dia kata saya ni masa tu memanglah kurus pehtu pendek. Jadi bila pakai baju besar tu nampak lagi pendek...hahaha.

Oklah apa-apapun nak tau lebih lanjut jom masuk sini http://leggingseksi.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan